Inget och allt.

Inget blir som det var, så är det.

Jag kommer skriva en lista sen, om vad jag fick i julklapp. Kanske att jag skriver ihop den med födelsedagspresenterna... Nu ska jag sova. God natt och god jul!

Förresten, grattis till bebben, Lovva, Sara och Håkan!


Åh. Jobbigt. Väldigt, men ändå inte. Jag hörde låten "Boten Anna" innan igår... Den fick mig att tänka, tänka tillbaka. Jag tänkte på min cykel. Jag tänkte på te, och sen tänkte jag på godnattkramar. Det slog mig hur många trevliga minnen jag faktiskt har, och hur många av dem råkar vara samlade på ett och samma ställe. Åh jag tänker på havet, båtar och kräftor! Och på stjärnor, så många stjärnor...
Våren, och påsken. Snön. Jag dansade faktiskt för att få den att smälta. Och Prata. Länge. You still hold the record you know.
"Trying to let it all go, but how can I when you still don't know?"  (Damien Rice är bra och Tracy Chapman slår många!)
Just nu äter jag nötter, det är gott och nyttigt och får mig alltid att tänka på Sailor-dikten jag skrev då...

Allt jag kan säga är, "Cheers Darlin'" (I've got years to wait around for you...)
Juliga godnattkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0