Lucia med sina ljus värmer

Jag var och såg Luciatåget i Sofiakyrkan idag, det var väldigt vackert. Oerhört vacker kyrka.
Jag tänker för mycket...
När jag kom hem fick jag ett tråkigt meddelande, jag valde att ignorera det.

Och nu mina vänner, så har jag också gjort testet... Här är reslutatet:

image9
Ha vad säger ni nu då?

Slán,
Ebba.
Kissy kissy.


Jag vill bara säga, att jag hoppas att allt löser sig. Att ingen sitter ensam i världen. Och att alla för en stund är lyckliga.
Glad Lucia! Låt ljusen värma oss.

image10

Kommentarer
Postat av: Erik S

Väldigt bra resultat Ebba!:) haha! väldigt bra:P Glad Lucia!:)

2007-12-13 @ 21:40:24
URL: http://tankenom.blogg.se
Postat av: Leo

Jaha,
jag som trodde att du var BRA på engelska..
Men jag har väl överskattat dig, för det är ju tydligt att du har missuppfattat frågorna..;P

Ja, visst var det fint i kyrkan..!

2007-12-13 @ 21:44:58
URL: http://leopierini.blogg.se
Postat av: Ebba

Haha my English is prefectly fine, thank you very much. Får helt enkelt nöja mig med att jag var lik Ghandi i tänkandet=P

Mmm ja! Länge leva Lucia!

2007-12-13 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0